راهنمای تماس با ما

شما می توانید هر روز در بین ساعات 8 تا 18 از شماره تماس های زیر جهت تماس با ما استفاده نمایید. همچنین در ساعات غیر کاری می توانید از طریق فرم های تماس درج شده در سایت، پیامرسان های تلگرام و واتساپ و همچنین ایمیل درج شده در پایین، درخواست های خود مبنی بر استعلام قیمت، خرید محصول و... را برای ما ارسال نمایید. 

تماس با ما

تلفن: 09127940147
فروشگاه: 02166750905

اینستاگرام: arsanweld@
جدیدترین محصولات و تخفیفات

پاسخگویی هر روز هفته
از ساعت 8 تا 18

آدرس فروشگاه: تهران، حسن آباد، پاساژ ابزار یراق تهران، پلاک ۳۳۱

سوالی دارید؟ برای ما بفرستید

کارشناسان ارسان ولد در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    سوالات پر تکرار کاربران

    سفارشات عمده نیز پذیرفته میشود؟

    بله امکان ثبت سفارش عمده و جزئی انواع تجهیزات جوش و برش وجود دارد. همچنین در صورتی که نیاز به واردات کالای خاصی دارید می توانید درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

    آیا امکان ارسال به شهرستان نیز وجود دارد؟

    یله. ارسان ولد ارسال به سراسر ایران از طریق باربری و تیپاکس دارد. همچنین سفارشات کوچک تهران از طریق پیک نیز قابل ارسال هستند. 

    راه های ارتباطی با شما چیست؟

    جهت تماس با ارسان ولد می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را از طریق فرم های تماس با ما درج شده در سایت برای ما ارسال کنید. 

    سفارشات چند روزه بدست مشتریان میرسد؟

    این کاملا بستگی به زمان سفارش و منطقه تحویل کالا دارد اما معمولا زمان تحویل سفارشات شهرستان 2 الی 3 روزه میباشد. سفارشات داخل تهران همان روز ارسال خواهند شد.

    آیا امکان عودت کالا وجود دارد؟

    در صورتی که سفارش ارسال شده برای شما دچار ایرادی باشد، سفارش شما مرجوع شده و هزینه پرداختی شما به طور کامل عودت داده خواهد شد.

    آیا امکان خرید چکی وجود دارد؟

    برای خرید غیر نقدی باید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در صورت امکان شرایط را برای شما توضیح دهند. 

    اینستاگرام ارسان ولد

    در صفحه اینستاگرام ارسان ولد می توانید از جدیدترین محصولات ما و همچنین جشنواره ها و تخفیف ها با خبر شوید. به زودی از همین جا اپلیکیشن ارسان ولد نیز قابل دسترسی خواهد بود.

    جوش و برش ارسان | ارسان ولد arsan weld
    فروشگاه جوش و برش ارسان همواره در خدمت صنایع برای خرید محصولات و استعلام قیمت با شماره 09127940147 تماس بگیرید. تمامی محصولات ارسان ولد دارای ضمانت کیفیت می باشند.
    فروشگاه جوش و برش ارسان همواره در خدمت صنایع برای خرید محصولات و استعلام قیمت با شماره 09127940147 تماس بگیرید. تمامی محصولات ارسان ولد دارای ضمانت کیفیت می باشند.