کاربر گرامی

لطفا پیش از ثبت خرید خود از فروشگاه لطفا قوانین و مقررات ارسان ولد را مطالعه بفرمایید. هدف ما از ایجاد و وضع این قوانین و مقررات، حفظ امنیت شما و همچنین تضمین یک خرید خوب برای تمامی مشتریانمان است.

بدیهی است که عدم توجه به این قوانین و مقررات و مشکلات پیش آمده به طبع آن، بر عهده مشتری است. 

ما در ارسان ولد در تلاشیم تا با ایجاد یک بستر امن و مطمئن، تجربه یک خرید بی نظیر را برای مشتریانمان فراهم آوریم. 

جوش و برش ارسان | ارسان ولد arsan weld

قوانین و مقررات ارسان ولد

  1. ما در تلاشیم تا با به روز نگه داشتن قیمت محصولات سایت، به کاربرانمان در انتخاب صحیح کالای مورد نظر خود کمک کنیم. اما با توجه به نوسانات بازار ارز و تغییر لحظه ای قیمت محصولات، به جهت جلوگیری از ضایع شدن حق مشتری، برای برخی از محصولات قیمت درج ننمود ایم. به منظور آگاهی از قیمت این محصولات و یا موجود بودن آن در فروشگاه کافیست تا با شماره های تماس درج شده در سایت تماس بگیرید. 
  2. پیش از خرید محصول مورد نظر خود؛ به جزئیات محصول دقت کرده و با توجه به نیاز خود سفارش خود را ثبت نمایید. طبق قوانین و مقررات ارسان ولد امکان مرجوع کردن سفارش بدون دلیل وجود ندارد.
  3. با لطف خداوند تاکنون در ارسان ولد مشتری ناراضی نداشته ایم. اما در صورتی که کالای ارسال شده برای شما مشکل داشته باشد (عدم تطابق محصول با جزئیات ثبت شده در سایت، مشکلات فنی، خرابی و شکستگی و...) سفارش شما بازگردانده می شود و مبلغ پرداختی شما به طور کامل عودت داده خواهد شد. 
  4. امکان لغو سفارش ثبت شده بر روی سایت، تنها تا زمانی که محصول هنوز در فروشگاه باشد و ارسال نشده باشد فراهم است. 
  5. عکس تمامی محصولات موجود در سایت توسط تیم عکاسی ارسان ولد گرفته شده است. هر گونه سو استفاده و یا استفاده از این عکس ها بدون اجازه ارسان ولد غیر قانونی بوده و پیگرد دارد.
  6. استفاده از نام تجاری جوش و برش ارسان (ارسان ولد) در سایت های دیگر و بدون اطلاع مدیریت این مجموعه غیر قانونی است.
  7. ارسان ولد دارای نماد الکترونیکی (ای نماد) بوده و اطلاعات این فروشگاه در این سامانه ثبت شده است. تمامی فعالیت های ما توسط ای نماد مورد بررسی قرار گرفته است. از همین رو می توانید با خیال راحت از سایت ارسان ولد خرید نمایید. 
  8. به منظور جلوگیری از سو استفاده برخی سودجویان، در صورت لغو سفارش، عودت محصول و... وجه  پرداختی شما تنها به همان شماره حسابی که در ابتدا پرداخت داشته است واریز خواهد شد. 
  9. در صورت نیاز به ارسال فاکتور خرید با مهر رسمی، کافیست تا پس از ثبت سفارش خود با شماره 09127940147 تماس گرفته و درخواست خود را اعلام بفرمایید. شایان ذکر است که فاکتور تنها به اسم ثبت شده در سایت صادر خواهد شد. 
  10. تایم پاسخگویی مشتریان از ساعت 8 تا 18 می باشد. درخواست هایی که در خارج از این تایم ثبت می شوند در روز کاری آتی بررسی خواهد شد. همچنین شما برای کسب مشاوره های پیش از خرید نیز می توانید در همین ساعات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی پیام ارسال فرمایید. 

ارسال درخواست و سوال

شما می توانید سوالات خود درباره قوانین و مقررات ارسان ولد و همچنین درخواست های خود را از طریق فرم رو به رو برای ما ارسال کنید. کارشناسان ارسان ولد در کوتاه ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد. 

همچنین می توانید همه روزه از ساعت 8 تا 18 با شماره تماس 09127940147 تماس گرفته و یا در شبکه های اجتماعی سوالات خود را بپرسید.

سوالی دارید؟ برای ما بفرستید

کارشناسان ارسان ولد در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    سوالات پر تکرار کاربران

    سفارشات عمده نیز پذیرفته میشود؟

    بله امکان ثبت سفارش عمده و جزئی انواع تجهیزات جوش و برش وجود دارد. همچنین در صورتی که نیاز به واردات کالای خاصی دارید می توانید درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

    آیا امکان ارسال به شهرستان نیز وجود دارد؟

    یله. ارسان ولد ارسال به سراسر ایران از طریق باربری و تیپاکس دارد. همچنین سفارشات کوچک تهران از طریق پیک نیز قابل ارسال هستند. 

    راه های ارتباطی با شما چیست؟

    جهت تماس با ارسان ولد می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را از طریق فرم های تماس با ما درج شده در سایت برای ما ارسال کنید. 

    سفارشات چند روزه بدست مشتریان میرسد؟

    این کاملا بستگی به زمان سفارش و منطقه تحویل کالا دارد اما معمولا زمان تحویل سفارشات شهرستان 2 الی 3 روزه میباشد. سفارشات داخل تهران همان روز ارسال خواهند شد.

    آیا امکان عودت کالا وجود دارد؟

    در صورتی که سفارش ارسال شده برای شما دچار ایرادی باشد، سفارش شما مرجوع شده و هزینه پرداختی شما به طور کامل عودت داده خواهد شد.

    آیا امکان خرید چکی وجود دارد؟

    برای خرید غیر نقدی باید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در صورت امکان شرایط را برای شما توضیح دهند. 

    اینستاگرام ارسان ولد

    در صفحه اینستاگرام ارسان ولد می توانید از جدیدترین محصولات ما و همچنین جشنواره ها و تخفیف ها با خبر شوید. به زودی از همین جا اپلیکیشن ارسان ولد نیز قابل دسترسی خواهد بود.